PhDr. Miroslav Sládek

  • SPR-RSČ Miroslava Sládka
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 3,62. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

04.01.2017 18:00:56

„Švejkovat to by nám šlo, ale skutek utek“

„Švejkovat to by nám šlo, ale skutek utek“

Lídl použil ve svém reklamním letáku černého modela.

Lídl použil ve svém reklamním letáku černého modela. Původně jsem se na toto téma nechtěl vůbec vyjadřovat, ale aféra nabírá na nebývalé síle. Lídl se začal po kritice hájit, že jako modely používá lidi ze všech koutů světa. To se mi příliš nezdálo, a proto jsem prolistoval zpětně mnoho letáků. Žádného Polynésana, Indiána nebo Eskymáka jsem tam však nezaznamenal. Tento řetězec má vždy tematické týdny, takže v případě afrického týdne by taková reklama byla zcela namístě. Sice si teď v rychlosti nedokáži vybavit, co by během afrického týdne nabízeI, snad kromě adopce černoušků na dálku, odčervovacích certifikátů, ale třeba mám jen malou představivost. Přes výmluvy se strhla lavina lidové tvořivosti. Ledaskdo si trochu s humorem, trochu s rozhořčením přisadil. Objevil se i návrh letáku nabízející pyžamo Ku-Klux-Klanu. Jistě je to velmi vtipné, konec konců v české kotlině se humoru, mnohdy šibeničnímu dařilo i v dobách okupace jak nacistické, tak sovětské.

Takže po stránce švejkování lze i této proti Lidlovské akci dát jedničku.

Co však po stránce jasné a hmatatelné reakce. Všichni ti, kdo jsou chováním Lidlu rozhořčeni by měli tam přestat chodit nakupovat. Kdyby to lidé vydrželi tak měsíc, dva, Lídl by se buď umravnil, nebo by se položil a z naší země odešel. A bylo by to varování pro ostatní řetězce, aby si vážily svých zákazníků a reagovaly na jejich představy a potřeby a nesnažily se je násilně převychovávat v duchu multikulturalismu.

Mimochodem je to již několik měsíců, co jsem v jednom videu upozorňoval na katalog IKEA. Zatím co u Lídlu jde o recyklování reklamy pro zahraničí v katalogu IKEA se jedná o dobře promyšlenou psychologickou masáž.

Stejně jako v případě nesmyslné reklamy vnucující multikulti do každé nákupní tašky reagujeme na naprosto zvrácenou politiku Evropské komise, české vlády a parlamentu. Když však máme příležitost něco konkrétního udělat, alespoň vhozením lístku do volební urny, naprostá většina zůstane doma, anebo pořád dokola volí to samé, občas proložené zaručenou „novinkou“ vybudovanou a financovanou BIS a miliardářskými manipulátory.

Takže humor jistě, nadhled jistě, ale vždy následované konkrétním činem, jehož účinky jsou měřitelné a povedou ke změně naprosto neúnosné situace. 

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 1 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama