Takže po stránce švejkování lze i této proti Lidlovské akci dát jedničku.
Co však po stránce jasné a hmatatelné reakce. Všichni ti, kdo jsou chováním Lidlu rozhořčeni by měli tam přestat chodit nakupovat. Kdyby to lidé vydrželi tak měsíc, dva, Lídl by se buď umravnil, nebo by se položil a z naší země odešel. A bylo by to varování pro ostatní řetězce, aby si vážily svých zákazníků a reagovaly na jejich představy a potřeby a nesnažily se je násilně převychovávat v duchu multikulturalismu.
Mimochodem je to již několik měsíců, co jsem v jednom videu upozorňoval na katalog IKEA. Zatím co u Lídlu jde o recyklování reklamy pro zahraničí v katalogu IKEA se jedná o dobře promyšlenou psychologickou masáž.
Stejně jako v případě nesmyslné reklamy vnucující multikulti do každé nákupní tašky reagujeme na naprosto zvrácenou politiku Evropské komise, české vlády a parlamentu. Když však máme příležitost něco konkrétního udělat, alespoň vhozením lístku do volební urny, naprostá většina zůstane doma, anebo pořád dokola volí to samé, občas proložené zaručenou „novinkou“ vybudovanou a financovanou BIS a miliardářskými manipulátory.
Takže humor jistě, nadhled jistě, ale vždy následované konkrétním činem, jehož účinky jsou měřitelné a povedou ke změně naprosto neúnosné situace.