Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Média, ať již veřejnoprávní nebo soukromá působící v České republice a jejich vedení a majitelé jsou úhlavními nepřáteli našeho národa a naší země. Nedělají nic jiného, než matou veřejnost, manipulují s ní a prezentují jen ty osoby a ty názory, které se jim hodí právě ke stále zrychlující devastaci země.
Jedna z manipulujících polopravd příkladem. Je tady konečně jaro a začíná tak letošní turistická sezóna. V loňském roce navštívilo naši zem 31 milionu turistů. To zní hezky a ty, kdo podnikají v cestovním ruchu jistě musí taková zpráva potěšit. Problém je v tom, že většina z těch milionů turistů stráví v naší zemi jeden den. Nepředstavujme si však den od nevidím do nevidím. Prostě sem vjedou, prohlédnou Prahu možná Karlštejn, Hlubokou nebo Český Krumlov a nejbližším hraničním přechodem zase vypadnou, třeba na nocleh v Rakousku nebo Německu, kde je délka pobytu podstatně delší. Takže suma sumárum několik hodin. Kromě prohlídky pamětihodnosti tak stihnou jedinou věc, a to je navštívit přilehlou toaletu.
Závěrem tedy můžeme odpovědně konstatovat, že Česká republika má jako rozvojová země koncipován turistický ruch naprosto nevhodným způsobem a ten je řízen naprosto neschopnými (ostatně tak, jako ve všech ostatních oborech, kromě financí, které jsou vedeny největším dosažitelným zlodějem) úředníky, neziskovými organizacemi. Zapomenout nesmíme ani na rádoby podnikatele z Asie a jejich přidružený kulinářský e-shop.
Proto také jediné, co z turistického ruchu naše ekonomika má je právě to, co tady zahraniční turisté zanechají během své bleskové návštěvy na toaletě.
Naprosté h….!