24.03.2017 9:15:41
Nový způsob, jak okrádat spotřebitele
Obchodním řetězcům, které dnes ovládají domácí trh s potravinami a samozřejmě monopolnímu výrobci Agrofertu, se už pomalu zajídají slevové akce. Na to, že lidé nemají dostatek peněz na nákup kvalitních potravin, a tak objíždějí slevové akce a nakupuj
Netrvalo
však dlouho a tito traviči společné řešení našli. Spočívá ve využití
nepozornosti nakupujících. V krabici s rýží, jedné velmi známé místní
firmy bylo vždy 8 sáčků. Obal zůstal stejně velký i barevný, ale pozor v krabici
je již jen 6 sáčků. Samozřejmě za stejnou cenu, která je vydávána v obchodě
za „AKCI“.
Stejná lahev
nápoje měla dříve 2 litry, vše zůstalo při starém, až na to, že v láhvi je
nyní pouze 1,75 litru. Samozřejmě za stejnou cenu, opět v akci.
To je
vyložené zdražování, a ještě tím nejvíce nečestným způsobem, tichým okrádáním.
Kam to až povede? To je otázka, která trápí každého, neskončíme nakonec u
pytlíků nafouknutých vzduchem, jako tomu je dnes u bramborových lupínků všech
značek. A komu nebude stačit nasáčkovaný vzduch, má smůlu. Hlavně, že na
sociální dávky pro přivandrovalce a podporu všelijakých multikulturních
indoktrinací je peněz vždy dost. O zlodějích ve vládě ani nemluvě.