Chcete zakázat držení zbraní?
Přijde mi, že v posledních letech nevynechá náš stát jedinou příležitost, aby nezneužil lidské neštěstí, či selhání jednotlivce k utažení kohoutků v celém systému.
Přijde mi, že v posledních letech nevynechá náš stát jedinou příležitost, aby nezneužil lidské neštěstí, či selhání jednotlivce k utažení kohoutků v celém systému.
Na posledním Žofínském fóru přišel primátor Hudeček opět s dalším předvolebním trumfem: plánovaná stavba nové trasy metra D ze stanice Náměstí Míru do Písnice má vyjít na 60 miliard korun! Levnější varianta by přitom přišla pouze na 45 miliard.
Naše hnutí Pro Prahu se netají přesvědčením, že chodníkům se určitě dá v zimě věnovat péče mnohem šetrnějším způsobem, než solením a zároveň budou pro všechny chodce bezpečné.
Městští radní schválili v rámci vytvoření nového systému parkování zavedení dalších zón placeného stání v hlavním městě. Nová pravidla by měla platit pro Prahu 5, 6, 8 a další oblasti, kam se zóny v budoucnu rozšíří.
Městské firmy bez cizí účasti by měly zajišťovat výhradně ten typ služeb, kde je podíl soukromého subjektu nežádoucí. Musejí také hledat synergie a výkon akcionářských práv by měl být pojat jinak. Není možno dále je používat jako trafiky.
Již na červnové magistrátní konferenci o budoucnosti firem s majetkovou účastí hlavního města naše hnutí Pro Prahu poukázalo na celou řadu závažných nedostatků a ekonomických ztrát a formulovalo obecný soubor tezí, které jsme připraveni prosadit.
Praha usilovala o ovládnutí Pražských služeb pomocí odkupu zbývajících 19,3 % akcií. Společnost NHL v těchto dnech od prodeje podílu odstoupila. Město tak bude muset existující smlouvu s Pražskými službami prodloužit.
Minulý týden primátor slavnostně oznámil, že rada města schválila koupi dalších 300.000 licencí k Opencard za 22,5 mil. Kč. Primátor Hudeček si pouze koupil čas do konce roku, nikoliv řešení problému.
Situace okolo Opencard je stále nejasná a přechod na Plzeňskou kartu, která trpí nízkou úrovní zabezpečení, není řešení. Pro Prahu navrhuje raději poskytnout Pražanům MHD zdarma, než bude připravena koncepce nové karty s otevřenýmy standardy.
Město Praha vede firmy neefektivně. Jejich management se bojí dělat rozhodnutí bez politických zadání, nejsou využívány synergické efekty a vedení se často mění. Je potřeba definovat, co od městských firem vlastně chceme a v jakém mají být vztahu.
Město roste. Zastavují se proluky, staré nefunkční průmyslové plochy ustupují nové zástavbě. Dramaticky narůstá počet obyvatel okrajových městských částí a stále více lidí dojíždí za prací do Prahy. To může v budoucnu způsobit totální kolaps dopravy.
Doprava v moderním městě potřebuje inteligentní způsob řízení. Nebylo by příjemné být každý den dřív doma u rodiny? Chytré semafory řízené počítačem umí poznat, co se děje na křižovatce, a podle toho upravit průjezd aut a MHD.
Metro je symbolem rozvoje Prahy. Chceme postavit 10 nových stanic metra do 10 let. Snížíme tím dopad autobusové dopravy na životní prostředí a zrychlíme cestu domů z práce. Nebojíme se politických rozhodnutí, která povedou ke zvýšení kvality každoden
Každý rok dostane magistrát na jednoho Pražana přes 32 000 korun od státu, aby zajistil všechny jeho potřeby. Zhruba 93 % peněz si ale nechá a městským částem pošle jen drobné. Není divu, že nemají peníze na opravy chodníků, investice a úklid.