Největší zájem vzbudilo například video labutí přecházejících komunikaci, které lidé sledovali nejen u nás, ale také v zahraničí. (Pochlubit se u něj můžeme jedinečným zobrazením 50 tisíc IP adres, odhadovaným dosahem téměř 110 tisíc a tisícovkou sdílení). Tento úspěch byl mimo jiné také hybatelem při zavedení videoportálu města PVTV. Jeho návštěvníci si mohou, dle okruhu svého zájmu vybrat videa, která je zajímají.
„Nejvíce sledovanými facebookovými příspěvky jsou ty kulturně společenské, policejní či zábavné. Lidé využívají komentáře u příspěvků a získávají od nás informace, které je zajímají. Vyjadřují tím souhlas či nesouhlas s danou tematikou, což je pro nás jasným přínosem,“ uvedl primátor města František Jura s tím, že velkým tahákem jsou mimo jiné i publikované fotografie nejen z kulturních a sportovních akcí, ale také fota zdejší architektury, přírody a podobně. Město z tohoto důvodu založilo Instagramový účet, který je zaměřen na prezentaci zmíněných fotografií. Krása Prostějova a jeho okolí tak půjde dál k těm, kteří naši oblast ještě neznají.
„Lidé, které náš facebookový profil zajímá, jsou nejenom z Česka, ale také Slovenska, Maroka, Alžírska, Německa, Spojeného království, USA nebo třeba Itálie,“ doplnil primátor Jura.
Pro dokreslení statistiky můžeme uvést, že 62 procent fanoušků jsou ženy, 38 procent muži. Věková kategorie, kterou nejvíce face stránky města Prostějova zajímají je v rozmezí od 35-44 let, následují kategorie 23 - 34 a dále 45 - 54 let.
Děkujeme za přízeň!