„Záměr je zamýšlen zejména na současné trendy poptávky po audiovizuální produkci a především schopnosti reagovat na stále více se proměňující trh v oblasti kinematografie. Cílem kina je představovat nové filmy v premiéře a podle diváckého zájmu či nezájmu s nimi nadále pracovat s ohledem na potenciální diváckou návštěvnost,“ vysvětlil primátor František Jura.
Kino tímto opatřením chce především reagovat na měnící se trendy na trhu s audiovizuálními díly, kdy převážná část návštěvníků se rozhoduje o návštěvě v horizontu dnů, nikoli týdnů.
„Kino chce zachovat tištěné programy, ale hodlá změnit periodicitu. Zároveň ale cykly jako filmový klub, metro senior, bijásek či alternativní obsah bude programovat a tisknout v měsíčních i delších cyklech. V radničních listech hodlá kino uveřejňovat podrobně prvních čtrnáct dní, dále chystané filmy s datem premiéry a měsíční filmový klub,“ doplnila informace náměstkyně primátora Milada Sokolová.
Radní na svém posledním jednání byli dále informováni o rostoucích tržbách a měnící se struktuře příjmů.
„Dochází k nárůstu v online nákupech vstupného. Zajímavou informací je i poměr návštěvníků webu, kteří prohlížejí web z mobilního telefonu a dosahuje podle google analytics cca 3/4 všech návštěvníků webu. Po třetím roce činnosti se kino v počtu diváků neustále udržuje v první desítce všech českých kin, na objem tržeb je KINO METRO 70 sedmé v republice,“ netají radost náměstkyně Sokolová.