Získali jsme pravomocné stavební povolení na další etapu stavby tramvajové trati do Slivence. V jejím okolí vyroste nová městská čtvrť pro 8000 lidí. V okamžiku jejich nastěhování už tam ale budou mít přivedenou tramvaj, která je pohodlně dostane do centra města. Rozvíjet město a zároveň i dopravní infrastrukturu, díky kterému bude dobře fungovat. Tak to má vypadat!
Okrajové městské části historicky trpěly tím, že do nich nevedly koleje. Místní se museli spoléhat pouze na autobusy. To byla chyba. Od našeho nástupu s PRAHA SOBĚ jsme se do toho pořádně opřeli a výsledky naší práce s Dopravní podnik hlavního města Prahy jsou jasně vidět:
- Pražského povstání – Pankrác: hotovo
- Smyčka Zahradní město: hotovo
- Barrandov – Holyně: stavíme
- Prodloužení do Slivence: pravomocné stavební povolení
- Smyčka Depo Hostivař: do měsíce začneme stavět
- Modřany – Libuš: na jaře začneme stavět
- Divoká Šárka – Dědina: do prázdnin začneme stavět
- Dvorecký most: letos začneme stavět
Praha konečně zažívá tramvajový boom, který si zaslouží jako jeden z největších tramvajových provozů na světě. Rozvoj v posledních desítkách letech strádal. Už ne.