Zrovna tak, vykládám to tak, jak ten zákon to nevymezuje, je to zde takto šířeji vydefinováno, pokud obec disponuje třeba nějakými azylovými nebo byty, které používá v momentě nějaké krize, ať už je to třeba ochranné bydlení kvůli domácímu násilí nebo třeba nějaké výpadky proudu, já nevím, živelná katastrofa, tak zase, toto je fond, který je používaný, který taktéž může být takto obohacen.
Ještě jsem chtěl říci dvě věci, dělal jsem si poznámky. Stavebník může stavět i mimo území, které k tomu územní plán města specifikuje. Pokud nemá ty jiné plochy, kde by ty stavby mohl realizovat. Jedná se o stavby dočasné, takže pokud by došlo ke změně územního plánu v tom cyklu, je to v pořádku. Pokud by nedošlo, ta stavba po uplynutí té lhůty musí být odstraněna.
Jinak ještě k té technické infrastruktuře. Ony na to padaly ty dotazy. Vlastníci technické infrastruktury moc nemají možnost prodloužení lhůty, protože ji nemají už dnes. Tam ještě byla otázka, proč se v některých věcech dá postupovat fikcí, a v této věci se postupovat fikcí nedá. To je velmi praktický důvod, protože ta infrastrukturní síť, ať už je jakákoli, má místa výstupu, kde jsou realizovány potom ty přípojky. Tam to musí být velmi konkrétní, jakým způsobem to připojení na tu infrastrukturu bude realizováno. Asi tady nebudu dál... Myslím si, že to byly asi tři nejdůležitější věci, které zazněly. Děkuji za ty reakce a za to, že jsem to zde mohl dovysvětlit.