Mgr. Jan Grolich

  • KDU-ČSL
  • Jihomoravský kraj
  • hejtman
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -2,21. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

12.10.2022 22:13:00

V letošním ročníku uspěly hlavně malé a rodinné firmy

V letošním ročníku uspěly hlavně malé a rodinné firmy

Předání Národních cen spotřebitelů Spokojený zákazník v Jihomoravském kraji 2022

Dne 11. října 2021 byly na Krajském úřadě Jihomoravského kraje slavnostně vyhlášeny výsledky 21. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihomoravského kraje“. Národní cenu zde v 5 oborech (Výroba a prodej potravin a nápojů, Výroba a prodej obuvi, oděvů a textilií, Stravování, pohostinství, ubytovací služby a cestovní ruch, Vzdělávání, sociální péče a zdravotnické služby a Odborné služby) získalo celkem 18 podnikatelů, jejichž jmenovitý přehled je uveden v příloze. Velká většina z těchto podnikatelů se přitom řadí do kategorie malých a rodinných firem nebo drobných živnostníků a 67 % z nich zaměstnává méně než 10 lidí. 

Udělení cen proběhlo pod záštitou hejtmana Jihomoravského kraje Jana Grolicha a s podporou Jihomoravského kraje. 

„V letošním ročníku uspěly hlavně malé a rodinné firmy. Je prostě vidět, že zákazníci dokážou ocenit, když někdo dělá svou práci poctivě. Doufám, že cena v této těžké době povzbudí nejen je, ale i ostatní podnikatele,“ konstatoval hejtman Jan Grolich. 

„Jsme rádi, že i v tomto nelehkém období pro drobné podnikatele můžeme veřejnost upozornit na firmy v Jihomoravském kraji, které vysoké očekávání spotřebitelů naplňují, že nás Jihomoravský kraj v tomto úsilí i letos podpořil, a věřím, že si k dnes 18 oceněným firmám najdou cestu spokojení zákazníci i z celé ČR,“ uvedl za SČS během slavnostního vyhlášení koordinátor celé akce Viktor Vodička.

Cenu Spokojeného zákazníka uděluje SČS na základě skutečnosti, že subjekt, který toto ocenění získal, poskytuje své produkty a služby v?souladu s?vysokým očekáváním spotřebitele, a to nejen s?přihlédnutím k?jejich bezpečnosti a kvalitě, ale i s?přihlédnutím k?inovacím a neustále se zvyšujícím nárokům samotných spotřebitelů.

Do hodnocení a konečného výběru oceněných podnikatelů jsou přitom zapojeni nejen spotřebitelé, ale i zástupci místních a podnikatelských samospráv, profesních komor, dozorových orgánů, živnostenských úřadů i dalších nevládních organizací. Návrhy na přiznání ceny jsou vždy přitom podrobeny přezkoumání v hodnotící komisi, která byla v Jihomoravském kraji ustavena již v roce 2001 a jejímž předsedou je náměstek hejtmana pro oblast regionálního rozvoje pan Jan Zámečník. Od prvního udělení cen bylo do dnešního dne jen v Jihomoravském kraji uděleno celkem 256 ocenění.

Bližší informace o udělování a metodice ceny, stejně jako o krajích a kategoriích, v nichž je vyhlašována, jsou k dispozici na stránkách zde nebo na rozcestníku www.konzument-ocenuje.cz.

Národní cena českých spotřebitelů v Jihomoravském kraji 2022
SEZNAM OCENĚNÝCH SUBJEKTŮ

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama