Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová

  • NEZ
  • Kroměříž
  • senátorka
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 2,76. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

28.10.2023 8:05:00

Co mají společného obézní modelky s Petrem Fialou?

Co mají společného obézní modelky s Petrem Fialou?

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k politické reklamě vládní koalice

 Vlastně všechno. S politickými “modely a modelkami” je to totiž stejné, jako s těmi na prádlo…

Americký výrobce spodního prádla v roce 2021 změnil svou strategii. Od štíhlých krásných modelek přešel k modelkám i obézním, nebo k vykastrovaným exmužům, zkrátka zvolil reklamu pod taktovkou nové ideologie… A pohořel… Když mu tržby spadly o tři miliardy amerických dolarů, pokorně se vrací k reklamě, která lahodí oku zákazníka. Zkrátka trhu neporučíš… poptávka vždy odvisí od kvality a inteligence nabídky.

Škoda, že to stále nechápou naše koaliční politické strany… Nabídly nám před dvěma lety své politické “modely a modelky”, ale dnes už víme, že tito muži a ženy z plakátů a billboardů totálně pohořeli. Zisk klesl této “vládní firmě”na pouhých 18 procent, a hlavní model z plakátu je dokonce nejhorší v oblíbenosti na světě.

Ano, poptávka skutečně, světe div se, odvisí od nabídky… A tady to byl rychlý pád… Jen ta sebereflexe je, narozdíl od managementu Victoria´s Secret, zatím nulová. Pořád nám umanutě vnucují na těch billboardech i v reklamě v tisku stále stejné, tedy ty neúspěšné, modely. A myslí si snad, že se s nimi vrátí k původním ziskům. Svatá prostoto…

Nechápou, že reklama musí skutečně lahodit oku. A v tomto případě i mozku. Zkrátka nesmí to dopadnout tak, že člověk, když reklamu vidí, nevěří, že tu tvář a text na ní ještě někdo může myslet vážně, nebo zda je to provokace.

A je jedno, zda jde o extrémně obézní modelku, nebo extrémně neúspěšného premiéra Petra Fialu. Victoria´s Secret si přiznala realitu, že určitý typ modelek není žádaný, a reklamu mění. Poslanci vládní koalice dali důvěru původním “modelům a modelkám”, přestože jsou velmi nežádaní, a reklamu nemění. Změnili sice původní lživé slogany za neutrální sebechválu, ale podstata zůstává. Podceňují “kupující”. Nebo jimi pohrdají? Těžko říct. Hlavně je jim jejich názor viditelně jedno. Hlasovali tak, aby jejich lidé z plakátů, a tím i oni sami, nepřišli o “honoráře”.

To jediné je odlišuje od managementu Viktoria´s Secret. Ti názoru svých zákazníků naslouchali. A proto jejich reklama bude opět lahodit oku… A ta staronová česká koaliční se starými tvářemi a novými sebechvalnými hesly, která nahradila ta původní lživá?

Půjdou “tržby” - důvěra v tuto vládu - nahoru? Nebo se “zákazníci” - občané - znechuceně odvrátí? Co myslíte? Co zatím slyším, b) je správně.

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama