Zaměstnanci České spořitelny jsou čeští občané, vydělávající pro zahraniční vlastníky banky.
Česká spořitelna v klidu vyplatí třetí osobě, která si o peníze řekne, z účtu klienta tolik, kolik si někdo určí. Klienta následně informuje, že jeho účet je v nepovoleném debetu, aby co nejdříve mínusovou částku doplatil včetně úroku a poplatku za nepovolený debet.
Selský rozum říká, že je to asi blbost, ale případ českého klienta z letošního února, kterým je obchodní společnost z Prahy to potvrzuje.
Exekutor požádal Českou spořitelnu, aby mu vyplatila určitou částku, kterou ale klient na účtu neměl. Česká spořitelna požadovanou částku vyplatila a uvedla tak účet klienta do mínusu. Okamžitě klientovi sdělila, že musí vložit na účet peníze, které Česká spořitelna svévolně poukázala exekutorovi, navíc že musí zaplatit i úrok a poplatky za neoprávněný debet.
Šokující je i skutečnost, že Česká spořitelna blokuje účet klienta již celý rok, i když exekuce nenabyla právní moci a byla předmětem soudního řízení.
Dotčený klient
České spořitelny nemá účet, který by mu dovoloval čerpání do mínusu.
Šokující skutečností je fakt, že banka arogantně „vykrádá“ účet klienta a
poukazuje peníze třetí straně.
Česká národní banka, Sekce dohledu nad finančním trhem, je o případu informována, nápravu zatím neprovedla.
Žijeme ještě v právním státě nebo se vracejí do našich životů „devadesátky“?
Je to
varování pro všechny klienty České spořitelny. Víte, co vás všechno může
potkat…?
Občané, buďte opatrní a zvažte, jaké bance svěřujete své finance, aby jste o ně
nepřišli!