Ing. Antonín Seďa

  • SOCDEM
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,08. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

07.02.2025 13:12:16

Jak vyřešit dopravní zatížení v centru Uherského Hradiště

Jak vyřešit dopravní zatížení v centru Uherského Hradiště

Plané diskuse o zbudování dalšího mostu se vedou desítky let. Opět se blíží volby a opět vybudování, tentokrát mostů, je na pořadu dne. V půli února všichni obyvatelé Uherského Hradiště a okolí na vlastní kůži poznají, co je pro město důležité.

Normal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE

Je chvályhodné, když se pan starosta města pochlubí, že konečně, po dlouhých desítkách let, začalo vedení města uvažovat o konkrétní realizaci staveb nových mostů přes řeku Moravu. Zřejmě to souvisí s předpokládaným kolapsem dopravy v době zahájení opravy Moravního mostu. Škoda jen, že město již nevybudovalo most v Jarošově  v době realizace obchvatu Starého Města či nepropojilo Průmyslovou ulici na obchvat rychlostní komunikace R50.

Totální zahuštěnost dopravy pociťujeme dnes a denně. Je to mimo jiné dáno i špatnou strategií města v minulosti, kdy se dovolilo developerům vystavět nákupní střediska v centru města a kdy se umožňuje výstavba bytů bez zajištění nového dopravního napojení. Velmi tíživá situace je ve Štěpnicích, a to po výstavbě Nových Štěpnic. Podobně na tom je lokalita Stará Tenice, kde se buduje nový bytový dům. Prostě se ukazuje, že současná městská silniční síť již nestačí a pro budoucí rozvoj města, zejména nové výstavby v areálu nemocnice, bude zapotřebí nový dopravní generel a nová silniční připojení.

Dopravní zatížení se zřejmě nevyřeší ani novou Pouličkou, bez změny systému parkování v centru města a bez záchytných parkovišť. A proto nechápu, proč město stále uvažuje o nějakém dopravním uzlu u vlakového nádraží, který by znamenal každodenní kolaps dopravy v centru města. Řešením současného špatného stavu je urychlená výstavba alespoň jednoho přemostění řeky Moravy a jeho napojení na dálnici R55 a vybudování připojení Štěpnic od a k R50. Chápu, že každý politik se musí před volbami pochválit, jak myslí na své spoluobčany. Přesto by tyto sliby měly mít reálnou podstatu a zejména časový rámec.

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama