Do dnešního dne se jim však nedostalo formálního úředního schválení od magistrátu. Ten měl obdržet veškeré potřebné podklady, přičemž na vyřízení měl 45 dní. Magistrát hlavního města Prahy má zřejmě dost starostí s administrativou, kterou zjevně nestíhá vyřizovat. Bylo to vidět i na čtvrtečním jednání zastupitelstva hlavního města, kterého jsem se zúčastnil. Toto zasedání probíhalo tak, že zastupitelé dostali pár dní před jednáním půlmetrový stoh papírů, které si měli pročíst, což je téměř nemožné.
Úsvit přímé demokracie dlouhodobě usiluje o potlačení byrokracie a zároveň chceme transparentnost. Zastávám názor, že v 21. století bychom se neměli bát elektronizace úředních dokumentů, což by usnadnilo život nejen občanům, ale také úředníkům. Chci také zdůraznit, že vedení města by se mělo raději zabývat konkrétní prací pro občany, namísto vyřizování si vzájemných účtů.