Ovšem k tomu, aby byl naplněn závazek, který si ministerstvo dopravy dalo, je třeba, aby toto ministerstvo jeho pověřené organizace měly k dispozici i projektovou dokumentaci, hotové výkupy pozemků a tak podobně, a tyto věci předchůdci ministra Prachaře absolutně zanedbali a nebude jednoduché je napravit.
Ministr Prachař se však podle všeho ani o nápravu nesnaží. Má obrovský hendikep i v tom, že hnutí tak řečených profíků ve svých řadách ve skutečnosti žádné profíky, a tedy ani profíky na oblast dopravy, nemá.
Snad by si ministr Prachař, anebo spíše jeho nástupce, měl sjednat smlouvu s nějakou silnou personální agenturou, která by tyto věci dokázala zaštítit a najít například vhodného člověka na post šéfa ŘSD. To by ale hrozilo, že takto nalezený člověk by mohl být skutečně nezávislým odborníkem, nikoli člověkem vybraným Agrofertem, a jako takový by vybraný odborník nemusel ve svém úřadu postupovat v souladu se zájmy hnutí ANO, což by pro Babiše bylo
těžko přijatelné. Takže budeme čekat, až se onen odborník vylíhne v řadách ANO, a lze předem říci, že toto čekání bude čekáním na Godota.
Za daného stavu věcí prostě ministr Prachař být ani úspěšný ani být nemůže a Babiš by měl hned po volbách ukončit jeho trápení. V podmínkách, jaké kolem ministerstva dopravy panují, může být na postu ministra dopravy úspěšný pouze skutečný politický Einstein.