Ing. Jiří Paroubek

Nenarodili jsme se sami pro sebe, ale proto, abychom sloužili své vlasti. ( Jindřich IV.)
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -0,46. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

01.01.2016 10:46:00

Lidové noviny – Babišova Černá sotňa

Lidové noviny – Babišova Černá sotňa

Pročítat Lidové noviny (LN), to je někdy jako brodit se špínou.

 Většina autorů je ideologicky předpojatá, další mají zjevně stanovené úkoly od svého nejvyššího kormidelníka, resp. majitele vydavatelství Mafra, kam LN patří, A. Babiše. Vlastně se vůbec nežinýrují.

Velkou hvězdou LN je redaktor Ondřej Koutník, kterého si Babiš cvičil již v České pozici, kde se Koutník zabýval investigativními kauzami nejrůznějšího typu, kterými jej vyživovalo Babišovo bezpečnostní zázemí.

Tak jsme se dozvídali nejrůznější hlouposti, které byly vydávány za nepochybná fakta. O. Koutník byl brzy po svém nástupu do LN, jak jinak, ověnčen novinářskou cenou a je těžké říci, za co mu vlastně byla poskytnuta. V dnešním článku Tvrdíkův rok Kozy je celá řada velmi podstatných nepřesností, vlastně přehmaty. Prostě, O. Koutník, laureát jakési ceny určené zřejmě pro Babišovy nohsledy, poněkud volně zachází s fakty. Vlastně lže.

Tak například tvrdí, že v roce 2010 ČSSD ve volbách (myslí tím zřejmě volby sněmovní) propadla, ale to není pravda. ČSSD pod mým vedením ve volbách vítězila a získala 22,2 %. Takový volební výsledek dosud za své miliardy nezískal ani A. Babiš (ten v roce 2013 získal 18,65 %) a ani Sobotka, který získal v roce 2013 20,45 % hlasů. O kus dál tentýž laureát české Pulitzerovy ceny píše, že J. Tvrdík v březnu 2013 sháněl na sjezdu ČSSD „podporu pro skupinu politiků kolem M. Haška“, ale to není pravda. Ten rozhodující sjezd, kdy byl Hašek zvolen mužem číslo 2 v ČSSD, se odehrál v březnu 2011. Na sjezdu ČSSD v roce 2013 Hašek přijal v dohodě se Sobotkou roli muže číslo 2 v ČSSD, a naopak podpořil Sobotku v boji o pozici předsedy ČSSD. Prostě, pan laureát dělá chyby začátečníka.

Reakcionář par exellence

Jiný výtečník je ředitel Občanského institutu Roman Joch, častý přispěvatel LN, jinak reakcionář par exellence. V dnešním článku „Evropská diskreditace v kostce“ nazývá Junckera a Mogheriniovou tu trpaslíky, tu šašky.

Pamatuji si na některá veřejná vystoupení pana Jocha. Jeho názory jsou, pravda, na můj vkus výstřední, ale to by tolik nevadilo. Spíše ve mně svým vystupováním zanechal nesmazatelný dojem jako naprostý šašek a diletant. Mogheriniovou osobně neznám, ale pokud jsem poznal Junckera, počínaje jeho skvělým jazykovým vybavením, znalostmi ekonomické problematiky a erudicí, musím říci, že zesměšňovat takovéhoto muže vyžaduje velkou dávku kuráže či hlouposti. Anebo hlouposti a kuráže dohromady.

Pan Joch se pohoršuje nad tím, že EU, a nebyli to tak úplně Juncker s Mogrheriniovou, ale Evropský parlament, přijala rezoluci o značkování izraelského zboží z okupovaných arabských území. Ne, pane Jochu, ze západního břehu, jak píšete! Ale z okupovaných arabských území, tedy ze západního břehu Jordánu, z Golanských výšin a z východního Jeruzaléma, které Izrael proti zásadám mezinárodního práva od roku 1967 okupuje. A jak se zdá, současná vláda Izraele nehodlá na tomto stavu nic měnit a pokračuje ve změně demografické struktury okupovaných území a bez mrknutí oka se stylizuje do pozice ublíženého, aniž by chtěla řešit mírový proces s Palestinci.

Dávat tento postup v současné izraelské vlády za vzor EU?! To by bylo lepší se pak z EU opravdu vystěhovat. Chodit, jako izraelští osadníci, po okupovaných územích se zbraní po boku by se mi prostě nechtělo.


Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama