Hejtman ocenil, že se díky téměř čtyřicetimilionové evropské dotaci z Regionálního operačního programu Jihovýchod a dalších prostředků z rozpočtu města podařilo výrazně zlepšit dopravu pro veřejnost: „Regionální a městské autobusy i železniční doprava jsou nyní umístěny v těsné blízkosti a přestupování je tak více pohodlné. Stavba umožnila i výrazným způsobem zkvalitnit přednádražní prostor, který se stane důstojnou branou do centra Břeclavi,“ uvedl hejtman Hašek.
Stavba se skládá ze dvou částí - části přestupního terminálu, která je spolufinancována z Evropského fondu pro regionální rozvoj prostřednictvím Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod částkou 38,9 milionu korun, a části okružní křižovatky, která je hrazena z prostředků města. Podařilo se zlepšit systém a koordinaci veřejné dopravy, zvýšil se komfort a zkrátily přestupní časy. Celkové náklady na provedení stavebních prací přestupního terminálu a okružní křižovatky činí 67,7 milionů korun.
Na břeclavské autobusové nádraží bude zajíždět celkem osm linek břeclavské městské dopravy a dále šest linek regionálních autobusů. Na vlakovém nádraží pak končí čtyři vlakové linky zařazené do IDS JMK a dále vlaky jedoucí již mimo IDS JMK ve směru do Rakouska a na Slovensko.