vylidňování venkova
Myslíte, že když živnostníkům, kteří v obcí provazují služby-např. obchod pomůžete s vaší EET? Podnikat je dnes těžké. Jak ČSSD pomohla malým podnikatelům? A pak by to chtěla hodně rychle zlepšit stav silnic i jinde než jen na dálnicích, aby i do těch obcí někdo jezdil - investoři, turisti a ti by zde točili peníze, byla práce
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
Dobrý den,
skutečnost, že podnikání je nelehké jsem si ověřila na vlastní kůži, řadu let jsem se pracovala v zemědělství jako OSVČ a manžel je řemeslník.
Přesto se domnívám, že dopad zavedení EET je poněkud dramatizován. V ČR nebyly zavedeny ani registrační pokladny, které např. Slovensko začalo používat ve formě elektronické registrační pokladny s tiskárnou již od roku 1995.
V současné době evidence tržeb v různých formách funguje v 17 zemích Evropské unie. Jedná se o Itálii, Maďarsko, Slovensko, Polsko, Belgii, Litvu, Lotyšsko, Maltu, Švédsko, Rumunsko, Bulharsko, Řecko, Kypr a Chorvatsko. Pro segment taxislužby funguje evidence tržeb v Německu. Od roku 2016 zavedlo evidenci tržeb Rakousko a Slovinsko. Zavádění nových systému je zpočátku vnímáno negativně a také se mohou projevit obtíže, ale ty se časem odstraní.
ČSSD si podnikatelů váží a chce podpořit malé a střední firmy. Navrhujeme snížení daní u firem se ziskem do pěti miliónů korun ročně na 14 procent. Existuje řada projektů i dotačních titulů na podporu malých a středních podnikatelů. Například dotace na podporu rozvoje a cestovního ruchu, příspěvky a daňové úlevy až do výše 60.000,- Kč za každého zaměstnance se zdravotním postižením, pro zaměstnavatele, který je zaměstná.
Souhlasím s Vámi, že kvalitní infrastruktura patří k hlavním pilířům regionálního rozvoje. Silnice II. a III. třídy byly předány krajům, přesto ministerstvo dopravy po vyhodnocení rozpočtové situace chce krajské silnice mimořádně podpořit. Jinak více než 80 mld. Kč má směřovat na dopravní projekty, z národních zdrojů 52 mld. Kč a dalších 30 mld. Kč z prostředků EU.