Česká pošta
Proč hájíte šéfa České pošty? Vám nevadí, že jen zdražuje, ale základní služby nepní tak jak má? Myslím hlavně včasné doručování balíků. Kolikrát se mi stalo, že jsem si zaplatil za balík do ruky, ale musel jsem pro něj na poštu a reklamovat údajně můžete jen balíky, které vám nedojdou. A že jsem zaplatil za něco, co jsem nedostal? Kdo se zstane mě? Když vám dojdou pozdě, na reklamaci nemáte nárok. Budete se jako strana nějak zabývat zkvaitněním služeb pošty? A co ji zprivatizovat? Nepomohlo by to?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
12.03.2018 16:27:05 - Ing. Ondřej Polanský
Pěkný den, kritika České pošty je v mnohém oprávněná, nejsem si vědom, že bych se někdy vyjadřoval k managementu společnosti. V mnoha případech opravdu nárůst ceny služeb nešel ruku v ruce s jejich zkvalitněním, dopad často neměl bohužel ani na kvalitu pracovního prostředí zaměstnanců a jejich ohodnocení. Právě odtud se ke mně coby politikovi dostává nejvíce kritiky. Doufám, že nové vedení České pošty konečně nasměruje tuto bezesporu potřebnou státní instituci správným směrem, zasloužili by si to jak zaměstnanci, tak zákazníci.