problémy s novou dálničkou
Dobrý den. Obracím se na vás jako na předsedu hospodářského výboru, protože pochybuji, že se od Havlíčka dočkám odpovědi. Víte vůbec, že systém na nákup elektronické dálnční známky stále blbne? Zkoušela jsem oba dny o víkendu si dálničku koupit a pořád mi to psalo chybu. Nakonec se mi to podařilo. Ale dosud mi nepřišlo žádné potvrzení o zaplecení. Jak mám vědět, že platba proběhla v pořádku? A kde mám doklad o zaplacení, který má každý prodejce povinnost kupujícímu vydat? Nevím, zda mi dokážete odpovědět, ale nemohl byste to kdyžtak zjistit a prověřit? A ještě by mě zajímalo, proč si nemohu nyní koupit dálničku, která by platila až od léta. Šlo mi koupit dopředu jen 3 měsíce, co ale když jsem ji chtěla jako vánoční dárek a chtěla jsem, aby platila až od května? Proč to není možné? Děkuji Vernerová
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
01.03.2021 7:43:16 - Ing. Radim Fiala
Mělo by Vám přijít potvrzení o platbě na mail. Pokud nepřišlo, kontaktujte prodejce.