Příprava kampaní v KSČM
Paní Žežulková,v současné době sepisuji pro své školní potřeby (případně soutěž SOČ) práci s pracovním názvem Politické kampaně v České republice v proměnách času. V některých knihách jsem se dočetla, že jste se poměrně významně podílela na přípravě kampaní KSČM do Poslanecké sněmovny v letech 2006 a 2010. Byla jste v této oblasti angažována i dříve? Mohla byste popsat nejvýznamnější změny v přípravě kampaní, které se od roku 1993 ve straně odehrály? Chystá se strana pro rozšíření zahrnutí prostředků politického marketingu do svých kampaní? Plánuje strana využít v širší míře služeb reklamních agentur (než v roce 2006, kdy byla strana chválena pro některé pozitivní změny ve své sebeprezentaci?)?
Děkuji za Vaše odpovědi a čas. Uvědomuji si, že mých otázek je hodně a jejich zodpovězení je dlouhosáhlejší.
Hezký zbytek vánočních svátků
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)