Garáže pro rezidenty a dojíždějící je třeba rozlišovat
Mohl byste prosím upřesnit váš přístup k omezení parkování v centru? To, co jste krátce napsal v článku povede k vylidnění centra. Omezit parkování je třeba u komerčních staveb (obchodů, kanceláří …) a na ulicích, ale rezidenti musí mít kam uložit své auto, i když jezdí do práce MHD nebo na kole. Garáže rezidentů samy o sobě nezvyšují intenzitu IAD, ba právě úplně naopak, jak se píše v Územně analytických podkladech hl. m. Prahy 2010 (viz, např. II. bod připomínek k výstavbě sídliště Na Stárce:http://www.cibulky.info/wp-content/uploads/Na_Starce-pripominky_v3.pdf). Pan architekt Koucký chce naopak bydlení (a tedy i parkování) dokonce podpořit nižšími daněmi.
Ještě terminologická poznámka: místo nepopulárního pojmu „mýtné“ by bylo asi správnější používat trefnější pojem „zácpový poplatek“ jako v Londýně (congestion charge).
Zácpový poplatek se bude týkat jen historického centra nebo i širšího centra (tzv. vnitřní kompaktní město) ? Zácpy v širším centru jsou leckdy ještě horší.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)