Já to vidím takto:
Když nám EU půjde po krku tak jenom rychleji prořeže strom života našeho domácího hospodářství. Je však nutné abychom i my dovedli hájit vlastní zájmy v EU. Plánuje se splavnění a tak bych ten zvedací most v Kolíně nekritizoval z hlediska budoucnosti. Nikdy nevíte zda Ovčáry TPCA nezačnou export na lodích a co se kam bude přepravovat. Naopak cena za metro je tak vysoká že to neměl stavět Metrostav, ale Němci za polovic. Nyní se bude řešit jak dlouhé budou stanice a zda bude možné soupravou metra jezdit mimo Prahu po železnici. O tom jste nemluvil a lidem by se to hodilo. Umíte si představit soupravu metra která vyjede z Českých Budějovic, projede trasou A a zastaví až v Děčíně? Délka soupravy metra by měla být stále stejná, ale hmotnost vozů by se měla odlehčit ve prospěch váhy cestujících a nákladu. Bude v celém metru telefonní signál když to všichni potřebují? Rádio tam také nehraje a co Wifi?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
28.04.2014 17:52:13 - Mgr. et Mgr. et Mgr. Tomáš Zdechovský, Ph.D., MBA
Díky moc za názor! OK, most je ale předražený....a to minimálně o 100 milionů.