program2
Tu brožuru jsem právě četl...právě proto píšu, že byste neměli dávat bezpečnost na konec programu...a vystoupení z eu tam nikde nemáte...proto jsem psal, že bych dal bezpečnost na první místo, protože to lidi ted zajímá mnohem víc než jaké tu jsou podmínky pro podnikání - těmi zaujmete jen malou skupinu podnikatelů, ale bezpečností a osobními svobodami můžete působit na masy...volby se vyhrávají jednoduchými hesly, třeba "NE azylovým domům v xxx kraji", "Zrušíme financování neziskovek z krajských rozpočtů", "Chceme svobodný a suverénní stát", "Zadlužený národ=Zotročený národ, chceme vyrovnaný rozpočet", "Zrušíme dotace korporacím", "Jsme proti odzbrojování občanů", "Nízké daně pro všechny", "NE sociálním dávkám za nic", "zůstat v eu=tísice migrantů v čr, jsme pro czexit" apod...můžete něco z toho použít, kdyby se vám to náhodou zdálo dobré...ale co nechápu, proč nevyužijete agentury na marketing, v eurovolbách jste je použili a bylo to uspěšné
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
13.06.2016 13:16:36 - Ing. Karel Zvára, Ph.D.
Díky za náměty, dám je zpět kolegům jako zpětnou vazbu. Agentury využíváme v podobném rozsahu jako u eurovoleb. Tato brožura cílí na parlamentní volby, ne na aktuální kampaň (která se stane "horkou" po prázdninách) ke krajským volbám. Máme strategii, nicméně tentokrát potřebujeme získat mnohonásobně víc voličů než při eurovolbách.