Českým zemědělcům už došla trpělivost. Prostřednictvím Agrární komory ČR se proto obrátili na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, neboť mají dojem, že nadnárodní obchodní řetězce je znevýhodňují.
Privátní značky jako například Jarmark, Pilos či Clever, do kterých si obchodní řetězce nechávají zabalit potraviny od různých dodavatelů, se totiž staly vzhledem k nízké ceně velkým lákadlem pro české zákazníky. Podle zemědělců, resp. Agrární komory ČR, tím ale obchodní řetězce ve skutečnosti diskriminují tradiční výrobky domácích producentů, které v regálu slouží pouze jako předražená stafáž pro zlepšení prodejů potravin jejich privátních značek.
Diktát obchoďáků

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Andrea Novotná