Po komunálních volbách na podzim 2018 vznikla v Praze koalice, která dopředu avizovala, že chce prakticky vše dělat jinak, než jejich předchůdci. Pod vedením pirátského primátora Zdeňka Hřiba vznikl tým, který podle sloganu jednoho z účastníků chtěl „vracet Prahu sobě“.
Jedním z hlavních témat, na kterých chtěla koalice ukázat nové pořádky, byly změny v historickém centru, aby nebyl „Disneylandem pro turisty“. A jako jeden z konkrétních padouchů byly poměrně rychle vybrány restaurace v centru města, nabízející při jídle posezení na čerstvém vzduchu.
„Předzahrádky“ se pro mnohé staly symbolem všeho negativního. Řada lidí namítala, že z některých se pod markýzou a pevným ohraničením staly vlastně další lokály uprostřed náměstí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo