Jedna vládní kampaň střídá druhou. Zatímco jedna ještě neskončila, brzy se má rozběhnout další, která se bude časově krýt s volbami do Evropského parlamentu i do krajských zastupitelstev. Zároveň s tím běží masivní propagace premiéra a v internetovém prostoru začíná být vidět i agitace Ministerstva vnitra vyzývající občany, aby nahlašovali „nebezpečné“ chování.
ParlamentníListy.cz upozornily na masivní reklamní kampaň, která propaguje premiéra Petra Fialu. Billboardy a plakáty zaplavily zemi, ale nikdo neví, kdo je platí. Zapsaný spolek Pravý břeh – Institut Petra Fialy, který kampaň zařizoval, pouze tvrdí, že kampaň bude stát „vyšší stovky tisíc“.
Z jakých zdrojů malá neziskovka peníze vezme, už na dotazy naší redakce neřekli. Experti z oblasti reklamy přitom ParlamentnímListům.cz sdělili, že tak velká kampaň běžně stojí miliony korun. Tématu jsme se podrobně věnovali

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka