Celostátní projekt "Nemocnice ČR" každým rokem vyhlašuje nejlepší nemocnice ve čtyřech klíčových oblastech: Bezpečnost a spokojenost hospitalizovaných pacientů, Bezpečnost a spokojenost ambulantních pacientů, Bezpečnost a spokojenost zaměstnanců nemocnic a Finanční zdraví nemocnic. Letos přibude i nová kategorie věnovaná tomu, jak informačně kvalitní a uživatelsky přívětivé jsou internetové stránky jednotlivých nemocnic. Komise složená z on-line specialistů bude celkově hodnotit 6 důležitých oblastí webových stránek jednotlivých nemocnic, jako je například obsah, aktuálnost informací či jejich chování se zaměřením na hendikepované osoby. Vítězové z řad fakultních a ostatních nemocnic obdrží od partnera kategorie, společnosti AMI Communications, spol. s r.o., poukaz na mediální trénink pro 2 osoby nebo praktické školení on-line komunikace (FB, Twitter, Instagram) v hodnotě 25.000 Kč bez DPH.
„Na základě našich celostátních průzkumů mezi pacienty vyplývá, že je zajímá, která nemocnice či oddělení je nejlepší a tyto informace hledají na webových stránkách nemocnic. Po odborné diskusi jsme se rozhodli, že bychom rádi pozitivně hodnotili nemocnice, které jdou příkladem, a proto v rámci celostátního průzkumu Nemocnice ČR 2018 jsme nyní společně s partnerem vyhlásili novou kategorii zaměřenou na oblast online komunikace nemocnic. Myslíme si, že jedůležité, aby nemocnice měly své webové stránky co nejvíce užitečné pro své uživatele“, říká Daniel Vavřina, zakladatel HealthCare Institute, o.p.s.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva