2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ

02.03.2025 13:45 | Tisková zpráva

Číslo týdne

2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Na call centrum ČEZ Distribuce se obrátilo 959 500 zákazníků, přičemž ve 42 % případů se jednalo o nahlášení poruch. Téměř třetinu z celkového počtu volajících na linku ČEZ Distribuce dokázala odbavit virtuální asistentka EMA, která byla nasazena na konci roku 2022. Zákazníkům poskytuje informace o časech spínání nízkého tarifu, o plánovaných odstávkách elektřiny, ale poradí si třeba i s rozplombováním elektroměru.

Operátoři call centra ČEZ Prodej odbavili v roce 2024 cekem 1 981 870 telefonátů, přes 86 % dokázali vyřídit do půl minuty. Také jim od loňského září pomáhá umělá inteligence, voicebot Filip zpracovává data ze samoodečtů a loni jich zvládl téměř 6800.

Telefonní linka společnosti ČEZ Prodej (800 810 820) je k dispozici denně od 7 do 20 hodin, linka ČEZ Distribuce (800 850 860) pro hlášení poruch je v provozu non-stop.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Karla Maříková byl položen dotaz

Vy s tím, co tvrdí Trupmp o Ukrajině a Zelenskym souhlasíte?

A měla by podle vás Ukrajina přistoupit na mír za jakoukoliv cenu? Protože na mě to působí tak, že to, co Trump navrhuje hraje do karet jen Rusku a jemu a na Ukrajinu nebere vůbec zřetel. Nebo to vidíte jinak?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Tisknout

Další články z rubriky

AOPK ČR: CHKO Kokořínsko – Máchův Kraj. Po stopách vlků

13:33 AOPK ČR: CHKO Kokořínsko – Máchův Kraj. Po stopách vlků

Po stopách vlků se pracovníci Agentury ochrany přírody a krajiny, Správy CHKO Kokořínsko – Máchův kr…