Na call centrum ČEZ Distribuce se obrátilo 959 500 zákazníků, přičemž ve 42 % případů se jednalo o nahlášení poruch. Téměř třetinu z celkového počtu volajících na linku ČEZ Distribuce dokázala odbavit virtuální asistentka EMA, která byla nasazena na konci roku 2022. Zákazníkům poskytuje informace o časech spínání nízkého tarifu, o plánovaných odstávkách elektřiny, ale poradí si třeba i s rozplombováním elektroměru.
Operátoři call centra ČEZ Prodej odbavili v roce 2024 cekem 1 981 870 telefonátů, přes 86 % dokázali vyřídit do půl minuty. Také jim od loňského září pomáhá umělá inteligence, voicebot Filip zpracovává data ze samoodečtů a loni jich zvládl téměř 6800.
Telefonní linka společnosti ČEZ Prodej (800 810 820) je k dispozici denně od 7 do 20 hodin, linka ČEZ Distribuce (800 850 860) pro hlášení poruch je v provozu non-stop.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva