2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ

02.03.2025 13:45 | Tisková zpráva

Číslo týdne

2 941 370 hovorů vyřídili v loňském roce operátoři call center Skupiny ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Na call centrum ČEZ Distribuce se obrátilo 959 500 zákazníků, přičemž ve 42 % případů se jednalo o nahlášení poruch. Téměř třetinu z celkového počtu volajících na linku ČEZ Distribuce dokázala odbavit virtuální asistentka EMA, která byla nasazena na konci roku 2022. Zákazníkům poskytuje informace o časech spínání nízkého tarifu, o plánovaných odstávkách elektřiny, ale poradí si třeba i s rozplombováním elektroměru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Krutílek byl položen dotaz

Souhlasíte s tím, že se EK chová pokrytecky?

Co říkáte na toto? Podle mě má Hraba naprostou pravdu. Cituji ho: ,,Podle jejího oficiálního environmentálního výkazu za rok 2023 vyprodukovala Komise 147 851 tun CO2. To odpovídá 1,1 miliardám kilometrů ujetých osobním autem, což je zhruba 26 700 cest kolem Země po rovníku. Takže žádná záchrana pla...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Hlavní město vypíše veřejné zakázky na vybudování dvou P+R parkovišť

7:33 MHMP: Hlavní město vypíše veřejné zakázky na vybudování dvou P+R parkovišť

Rada hl. m. Prahy na svém dnešním jednání rozhodla o vypsání dvou veřejných zakázek na vybudování P+…