AČRA MK je partnerem veletrhu Marketing Mix 2018

04.09.2018 17:20 | Zprávy

Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání do Prahy - 13.9.2018 v Konferenčním centru CITY (11. ročník) a do Brna – 25.9.2018 v Interhotelu Voroněž (13. ročník). I letošnímu veletrhu Marketing Mix udělila záštitu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK).

AČRA MK je partnerem veletrhu Marketing Mix 2018
Foto: red
Popisek: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami - uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, také majitelé menších firem a obchodní manažeři.

Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí.

Přednášky jsou rozděleny do 4 tematických bloků: 

  • Konference Digistrategie – Online Marketing 2018 – Reklama 5.0 – postdigitální fáze, videomarketing, maximalizace pozornosti v online prostředí, zkušenosti z digitální kampaně prezidentského kandidáta, jak vytvořit firemní digitální redakci a videostudio, obsah podporuje prodej, 10 sociálních sítí, které znáte…
  • Úspěšný web – pro ty, kdo uvažuje o tvorbě nového webu. Rady a tipy přednášejících ušetří komplikace, chyby i peníze. Získáte web, který prodává.
  • Mix trendů a novinek – návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu - např. segmentace zákazníků, marketingová automatizace, hmyzí event, jak na plánování signmakingu, event v marketingovém mixu, tepelné čerpadlo = sexy produkt, jak TEDxPragueWomen oslovuje silou příběhu, databáze kontaktů pomocí chatbota a další.
  • Grafický design aktuálně – co by měl vědět váš grafik, brandcloud, novinky z polygrafické produkce…

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera – za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2019.

Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem - v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 27 let.

Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz; www.marketing-mix.cz a také Facebook.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Veronika Vrecionová byl položen dotaz

Pořád se přetřásá jen pomoc Ukrajině

Co ale stejně intenzivně řešit to, aby válka skončila? Nemyslíte, že to by byla pro Ukrajinu ta největší pomoc? A řeší to někdo?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vláda ČR schválila Strategii rozvoje HZS ČR do roku 2030

10:17 Vláda ČR schválila Strategii rozvoje HZS ČR do roku 2030

Dokument Strategie rozvoje HZS ČR do roku 2030 je historicky první strategickou koncepcí, která pokr…