AVG obsadila nejvyšší příčku a porazila tak více než 100 firem, které se do soutěže přihlásily. Do užší nominace se společnost dostala poté, co ji v prvním kole vybralo více než 50 tisíc hlasujících. O vítězi pak rozhodla odborná porota, která se skládala z nejvýznamnějších specialistů na korporátní využití sociálních médií.
AVG Technologies jako první společnost poskytující bezpečnostní software dosáhla jednoho milionu fanoušků na Facebooku, na Twitteru se počet aktivních následovníků přehoupl přes 100 tisíc. Fanoušci se výrazně zapojují i přes LinkedIn, blog společnosti nebo YouTube.
„Jsme velmi hrdí na naše úspěchy ve světě sociálních médií a také na to, že jsme obdrželi toto ocenění, obzvláště když si uvědomíme, jak těžká tu byla konkurence,“ řekla Jill Hunley, vicepresidentka AVG pro globální sociální média.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ceskamedia.cz