„Poslední sezóny pro nás byly velmi úspěšné, což nám umožnilo výrazně zainvestovat a naši nabídku významně posílit a vylepšit,“ říká marketingový ředitel CK Alexandria Petr Šatný. „V katalozích tak najdete celou řadu novinek, od nových destinací, přes rekonstruované hotely, jejichž kompletní renovaci spolufinancujeme, až po námi postavené zbrusu nové hotely,“ pokračuje. Tam, kde probíhají rekonstrukce, bude podle Šatného vše dokončeno ještě před začátkem sezóny, aby zákazníci mohli přijet do nového.
Že jsou jeho slova pravdivá, dokazuje již první pohled do katalogu s leteckými zájezdy. Nově si v něm lze vybrat letecký zájezd do Albánie, nepoznané, ale krásné a rychle se rozvíjející turistické destinace. Poprvé bude Alexandria vozit své zákazníky i na úchvatné španělské pobřeží Costa de Almería na jihovýchodě Pyrenejského poloostrova. Další novinky se týkají klubových hotelů Alexandria. Jejich počet se výrazně navýšil - přibyly nové hotely v Bulharsku, Řecku, Turecku, Španělsku, Itálii i již zmíněné Albánii.
Navíc dochází k významným investicím do vybraných hotelů. „Rozhodli jsme se zainvestovat do kvality a komfortu, které našim zákazníkům nabízíme. Spolufinancujeme stavbu dvou nových hotelů a rekonstrukci několika dalších v Bulharsku a na řeckých ostrovech Kréta, Rhodos, Korfu a Zakynthos,“ upozorňuje Šatný. V současné době je v Řecku poměrně složité financovat rozvoj za pomoci místních bank, a tak řeckým partnerům nabízíme možnost financovat zlepšení či stavbu hotelů z našich zdrojů,“ doplňuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva