„Od úterý 11. února zahájíme výdej triček také v pražské pobočce autodromu,“ uvedla obchodní a marketingová ředitelka společnosti AUTODROM MOST Jana Svobodová.
Tričko stojí 100 korun, lze si ho i objednat. Zaplatit je možné hotově na uvedených odběrných místech, případně platební kartou, bankovním převodem nebo dobírkou.
Zakoupením trička se fanoušci zapojí do kampaně, jejímž motem je heslo #jevyuzivankcemubylpostaven. Přispějí zároveň k ozelenění bezprostředního okolí areálu závodního okruhu. Celý výtěžek z prodeje limitované edice totiž autodrom věnuje na výsadbu stromů podél pozemků, na nichž byl areál vybudován. Na způsob výsadby dřevin dohlédne odborník z oboru dendrologie. „Stromy vysadíme v dubnu,“ upřesnila Svobodová.
Kampaň chce podle ní poukázat na to, že areál autodromu je skutečně využíván k účelu, k němuž byl vybudován. „Nedávno to potvrdil i soud, který deklaroval, že provoz autodromu je úředně schválený, a naše činnost je tak v souladu s platnou legislativou,“ doplnila.
Autodrom se dlouhodobě snaží o maximální možnou eliminaci hluku, který je doprovodným efektem provozování závodní dráhy. „Věříme, že i výsadba dřevin kolem areálu přispěje k dalšímu snížení hlukové zátěže,“ dodala Svobodová.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva