Limitovaná edice triček pro příznivce autodromu s nápisem HRDÝ FANOUŠEK AUTODROMU MOST je stále v prodeji v e-shopu na webových stránkách autodromu. Zakoupením trička se fanoušci zapojují do kampaně, jejímž motem je heslo „Je využíván, k čemu byl postaven“. Zároveň přispívají k ozelenění areálu závodního okruhu. „Stromy jsme chtěli vysadit už v dubnu, původní plány překazila opatření vlády proti šíření koronaviru a nemoci covid-19. Pokračovat budeme na jaře příštího roku,“ upřesnila obchodní a marketingová ředitelka společnosti AUTODROM MOST Jana Svobodová.
Kampaň podle ní poukazuje na skutečnost, že areál autodromu je využíván k účelu, k němuž byl vybudován. Potvrdilo to také rozhodnutí Okresního soudu v Mostě, který deklaroval, že provoz autodromu je úředně schválený. „Naše činnost je tak v souladu s platnou legislativou,“ uvedla Svobodová.
Autodrom se dlouhodobě snaží o maximální možnou eliminaci hluku, který je doprovodným efektem provozování závodní dráhy. „Věříme, že i výsadba dalších dřevin v našem areálu přispívá ke snížení hlukové zátěže,“ doplnila ředitelka.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva