Byla nejlepší kampaň ANO, TOP 09 anebo někoho nezávislého? Zlatý lístek odpoví

06.11.2014 11:00 | Zprávy

Volební týmy, agentury i politici se mohou ucházet o titul nejlepší volební kampaně. První česká soutěž hodnotící politické kampaně nebo jejich části – Zlatý lístek – určí, které z letošních kampaní se mimořádně povedly. Posoudí je ti nejlepší z oblasti politického marketingu, reklamy a médií.

Byla nejlepší kampaň ANO, TOP 09 anebo někoho nezávislého? Zlatý lístek odpoví
Foto: Hans Štembera
Popisek: Volební urna, ilustrační foto

Práci volebních týmů i kandidátů samotných dosud hodnotili pouze voliči odevzdáním svého hlasu ve volbách. Tuto situaci Zlatý lístek  mění. ,,Udělování profesních ocenění je jedním ze znaků vyzrálosti oboru. Protože věříme, že politický marketing v Česku dospěl, uspořádali jsme po vzoru například amerických Reed Awards, ale i České ceny za PR, profesní ocenění pro volební manažery a další politické marketéry, udělované na základě verdiktu odborné poroty“, vysvětluje vznik soutěže Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu, organizátora soutěže.

Volební týmy, agentury i kandidáti se spolu mohou utkat v 15 odborných kategoriích, mezi které patří například digitální kampaň, slogan, strategie, sociální sítě, či kontaktní kampaň. Pokud se s jednou kampaní přihlásí alespoň do pěti odborných kategorií a vyplní navíc údaje o rozpočtu a výchozí situaci kampaně (historii volebního obvodu), budou zařazeni do souboje o vítězství v grand kategoriích. V nich bude vyhlášena nejlepší kampaň senátních voleb, komunálních voleb, voleb do Evropského parlamentu a nejlepší nízkorozpočtová komunální kampaň.

Kampaně posoudí odborná porota složená z politických konzultantů, marketérů, reklamních a mediálních odborníků a akademiků. Zasedne v ní například Josef Šlerka ze Socialbakers, politický komentátor Jindřich Šídlo, Patrik Schober z PRAM Consulting, nebo odborník na politický marketing Otto Eibl.

Do Zlatého lístku je možné se přihlásit do 28. listopadu 2014. Následovat bude dvoukolové posouzení, vyhlášení tří nejlepších kampaní se uskuteční  na slavnostním galavečeru 15. ledna 2015.

Více informací o soutěži na: http://zlatylistek.cz

Zlatý lístek pořádá Institut politického marketingu. Hlavním partnerem je PRAM Consulting, hlavním mediálním partnerem Médiář.cz a mediálními partnery PR Klub a Markething.

Institut politického marketingu vznikl, aby kultivoval a profesionalizoval obor politického marketingu v České republice. Vede volební kampaně, poskytuje poradenství v oblasti politického marketingu a politické komunikace. Školí kandidáty a volební manažery. Provozuje online platformu pro sdílení know-how z oboru, pořádá školení, semináře a konference.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Petr Bendl byl položen dotaz

Uděláte tentokrát něco nebo budete zase jen přihlížet?

Máte vysvětlení, proč opět před vánoci roste cena másla? Nepřipomíná vám to scénář z loňského roku, kdy taky před vánoci rostly ceny másla, cukru, vajec? Je to podle vás v pořádku a odůvodněné? Kdo za navýšením stojí a nemyslíte, že byste s tím konečně něco měli dělat? Netvrdím, že máte nabourávat s...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚZSVM informuje o aktuálním stavu nakládání s areálem Hanáckých kasáren v Olomouci

22:03 ÚZSVM informuje o aktuálním stavu nakládání s areálem Hanáckých kasáren v Olomouci

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM) byl dne 11. října 2024 Univerzitou Palackéh…