Ta umožňuje například samoodečet elektřiny, zadávání online požadavků produktů a služeb, nebo informuje o plánovaných odstávkách a poruchách. Aplikace má především usnadnit zákazníkům komunikaci se společností. Ke stažení je v Google Play a AppStore.
„PROUD je jedním z velkých milníků v rámci digitalizace naší společnosti a posouvá nás opět o krok blíž v současné, snadné a přehledné komunikaci s našimi zákazníky. Pokračuje tak inovace naší společnosti, kdy do roku 2025 investujeme do moderních digitálních technologií více než 23 miliard korun,“ říká Martin Zmelík, generální ředitel ČEZ Distribuce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva