„PROUD je jedním z velkých milníků v rámci digitalizace naší společnosti a posouvá nás opět o krok blíž v současné, snadné a přehledné komunikaci s našimi zákazníky. Pokračuje tak inovace naší společnosti, kdy do roku 2025 investujeme do moderních digitálních technologií více než 23 miliard korun,“ říká Martin Zmelík, generální ředitel ČEZ Distribuce.
Mezi hlavní funkce nové aplikace Proud | ČEZ Distribuce patří například samoodečet. Ten má význam hlavně nyní, v době energetické krize a častých výkyvů cen. Zákazník tak má možnost mít zcela pod kontrolou spotřebu elektřiny v jednotlivých odběrných místech, což mu může pomoci zvládnout toto složité období.
Aplikace Proud ve své první generaci nabídne 7 základních funkcí:
- Přehled spotřeby a další informace o odběrném místě
- Informace o odstávkách a poruchách
- Samoodečet elektřiny
- Notifikace v případě odstávek, poruch nebo změn stavu požadavku
- Možnost nahlásit poruchu nebo zadat požadavek včetně fotografií a GPS
- Kontakty a možnost komunikace přímo z aplikace
- Sledování stavu řešených záležitostí
Snadné přihlášení a registrace
Přihlášení a registrace do aplikace je jednoduchá. Stačí zadat EAN (18místné číslo, které slouží k identifikaci odběrného místa – naleznete na faktuře) a telefonní číslo, na které přijde potvrzovací sms kód. Další rozšíření funkcionalit aplikace bude probíhat na základě zájmu a potřeb zákazníků. Ti mají nyní k dispozici i další digitální komunikační kanály, jako jsou Distribuční portál a web ZDE, digitalizace smluv a oznamování plánovaných odstávek a poruch SMS a e-mailem.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva