ČEZ Distribuce spouští mobilní aplikaci PROUD

21.07.2022 14:04 | Komerční článek

Společnost ČEZ Distribuce svým zákazníkům nově nabízí možnost vyřizovat záležitosti spojené s energiemi pomocí mobilní aplikace Proud. Ta umožňuje například samoodečet elektřiny, zadávání online požadavků produktů a služeb, nebo informuje o plánovaných odstávkách a poruchách. Aplikace má především usnadnit zákazníkům komunikaci se společností. Ke stažení je v Google Play a AppStore.

ČEZ Distribuce spouští mobilní aplikaci PROUD
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„PROUD je jedním z velkých milníků v rámci digitalizace naší společnosti a posouvá nás opět o krok blíž v současné, snadné a přehledné komunikaci s našimi zákazníky. Pokračuje tak inovace naší společnosti, kdy do roku 2025 investujeme do moderních digitálních technologií více než 23 miliard korun,“ říká Martin Zmelík, generální ředitel ČEZ Distribuce.

Mezi hlavní funkce nové aplikace Proud | ČEZ Distribuce patří například samoodečet. Ten má význam hlavně nyní, v době energetické krize a častých výkyvů cen. Zákazník tak má možnost mít zcela pod kontrolou spotřebu elektřiny v jednotlivých odběrných místech, což mu může pomoci zvládnout toto složité období.

Aplikace Proud ve své první generaci nabídne 7 základních funkcí:

-           Přehled spotřeby a další informace o odběrném místě

-           Informace o odstávkách a poruchách

-           Samoodečet elektřiny

-           Notifikace v případě odstávek, poruch nebo změn stavu požadavku

-           Možnost nahlásit poruchu nebo zadat požadavek včetně fotografií a GPS

-           Kontakty a možnost komunikace přímo z aplikace

-           Sledování stavu řešených záležitostí

Snadné přihlášení a registrace

Přihlášení a registrace do aplikace je jednoduchá. Stačí zadat EAN (18místné číslo, které slouží k identifikaci odběrného místa – naleznete na faktuře) a telefonní číslo, na které přijde potvrzovací sms kód. Další rozšíření funkcionalit aplikace bude probíhat na základě zájmu a potřeb zákazníků. Ti mají nyní k dispozici i další digitální komunikační kanály, jako jsou Distribuční portál a web ZDE, digitalizace smluv a oznamování plánovaných odstávek a poruch SMS a e-mailem.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: Alej rodáků a významných osobností zakořeňuje u Brandýsa nad Labem-Staré Boleslavi

8:56 Nadace ČEZ: Alej rodáků a významných osobností zakořeňuje u Brandýsa nad Labem-Staré Boleslavi

Nová Alej rodáků a významných osobností města Brandýsa nad Labem-Staré Boleslavi zakořeňuje v lokali…