Téměř stovka kontaktních míst po celé České republice, kam zákazník může přijít osobně, bezplatná zákaznická linka k dispozici 7 dní v týdnu, ale hlavně ochota pomoci a individuálně řešit každý jednotlivý požadavek, to jsou hlavní devizy zákaznické dostupnosti a spokojenosti ČEZ Prodej. Denně na zákaznickou linku zavolá v průměru 6 500 lidí a osobně přijde řešit energie na kontaktní místo zhruba 1 800 lidí, stovky požadavků také lidé posílají on-line. Ročně tak kontaktní místa ČEZ Prodej vyřídí přes 8 milionů zákaznických požadavků. Za způsob, jakým to dělají, nyní dostala stříbrnou medaili v mezinárodní soutěži kontaktních center Contact Center World.
„Ocenění na světové soutěži je uznáním skvělé práce a profesionality v péči o klienty, na které si ČEZ Prodej zakládá. Kvalita poskytovaných služeb je pro nás jednoznačnou prioritou. Stále hledáme cesty, jak zákazníkům poskytovat ten nejlepší servis a získávat je pro naše produkty a služby. Zákaznická spokojenost s obsluhou ČEZ Prodej dosahuje vysokých hodnot a v posledním období dále roste. Děkuji všem kolegům napříč celou naší firmou, kteří na tomto úspěchu mají svůj podíl“, uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva