ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

26.11.2024 16:25 | Tisková zpráva

Zákaznická centra, call centra a kontaktní místa společnosti ČEZ Prodej na pobočkách České Pošty získala stříbrnou medaili v celosvětové soutěži Contact Center World pořádané kanadskou asociací kontaktních míst. ČEZ Prodej bodoval v obou hlavních kategoriích soutěže, tedy v sekci Nejlepší kontaktní centra velká a Nejlepší v zákaznickém servisu. Ročně kontaktní místa ČEZ Prodej vyřídí přes 8 milionů zákaznických požadavků, až už osobních, telefonických či podaných on-line.

ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Téměř stovka kontaktních míst po celé České republice, kam zákazník může přijít osobně, bezplatná zákaznická linka k dispozici 7 dní v týdnu, ale hlavně ochota pomoci a individuálně řešit každý jednotlivý požadavek, to jsou hlavní devizy zákaznické dostupnosti a spokojenosti ČEZ Prodej. Denně na zákaznickou linku zavolá v průměru 6 500 lidí a osobně přijde řešit energie na kontaktní místo zhruba 1 800 lidí, stovky požadavků také lidé posílají on-line. Ročně tak kontaktní místa ČEZ Prodej vyřídí přes 8 milionů zákaznických požadavků. Za způsob, jakým to dělají, nyní dostala stříbrnou medaili v mezinárodní soutěži kontaktních center Contact Center World.

„Ocenění na světové soutěži je uznáním skvělé práce a profesionality v péči o klienty, na které si ČEZ Prodej zakládá. Kvalita poskytovaných služeb je pro nás jednoznačnou prioritou. Stále hledáme cesty, jak zákazníkům poskytovat ten nejlepší servis a získávat je pro naše produkty a služby. Zákaznická spokojenost s obsluhou ČEZ Prodej dosahuje vysokých hodnot a v posledním období dále roste. Děkuji všem kolegům napříč celou naší firmou, kteří na tomto úspěchu mají svůj podíl“, uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Do světového finále se ČEZ Prodej probojoval díky úspěchu v regionálním kole pro region EMEA, kde si odnesl ocenění Nejlepší v zákaznickém servisu. Ve finále pak soutěžil s kontaktními centry z celého světa.

„Do letošního 19. ročníku se přihlásilo 2 000 účastníků z 80 zemí světa a představili to nejlepší, co mohou zákazníci očekávat na poli zákaznického servisu. Jsem přesvědčen, že se nám podařilo přispět ke zvyšující se kvalitě zákaznického servisu ve světě a tím i ke zvýšení komfortu zákazníků,“ hodnotí prezident asociace Raj Wadhani.

Porota hodnotila přihlášené projekty na základě mnoha kritérií, mezi něž patří kvalitativní i kvantitativní ukazatele, jako je rychlost a kvalita obsluhy, zákaznická zkušenost, rozvoj zaměstnanců, kariérní růst, pracovní prostředí, motivace či spolupráce. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Tisknout

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

19:39 Hospodářská komora: Soutěž, která má podpořit zájem mladých o řemesla a technické obory

Za účasti ministra školství, mládeže a tělovýchovy Mikuláše Beka, ministra průmyslu a obchodu Lukáše…