„Letošní ročník byl kvalitativně jednoznačně nejsilnější za 13 let, co soutěž pořádáme. Jsem přesvědčen, že se nám podařilo přispět ke zvyšující se kvalitě zákaznického servisu ve světě, a tím i ke zvýšení komfortu zákazníků,“ hodnotí prezident asociace Raj Wadhani.
Soutěže se letos účastnilo 1500 společností z 50 zemí světa.
Jde o úspěch všech našich zaměstnanců, kteří denně pracují na tom, aby byli naši zákazníci spokojeni a aby nám zůstali věrní,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Úspěch v této soutěži je pro nás dalším důkazem, že jdeme správným směrem. Z průzkumů zákaznické zkušenosti vyplývá, že náš servis hodnotí letos 79 procent zákazníků známkou jedna, chceme se ale dostat na ještě vyšší čísla.“
Porota hodnotí přihlášené projekty na základě mnoha kritérií, mezi něž patří kvalitativní i kvantitativní ukazatele, jako je rychlost a kvalita obsluhy, zákaznická zkušenost, rozvoj zaměstnanců, kariérní růst, pracovní prostředí, motivace či spolupráce. Vítězové postupují do celosvětového finále, kde se v listopadu poměří s těmi nejlepšími ze Severní a Jižní Ameriky, Asie a Pacifiku.
„Naše umístění mě těší i kvůli tomu, že se jedná o skutečně férové a objektivní hodnocení. Porotci rozhodují o kontaktních centrech jen podle jejich výsledků, až do finále neznají jména hodnocených společností. Ve finále pro změnu hodnotí účastníci konference, ale pouze v kategoriích, kterých se sami neúčastní,“ vysvětluje Michal Kovařík, ředitel úseku Péče o zákazníka.
ČEZ Prodej je největším dodavatelem elektřiny a plynu pro české domácnosti. Vedle toho se zaměřuje také na chytrá řešení z moderní energetiky jako chytré termostaty, instalace fotovoltaických elektráren s bateriemi nebo dodávky a servis plynových kotlů a tepelných čerpadel.
ČEZ Prodej má nejširší síť kontaktních míst mezi energetickými společnostmi v Česku. Zahrnují zákaznickou linku 800 810 820, která je zcela zdarma a kde jsou zákazníkům operátoři k dispozici každý den od 7 do 20 hodin, síť zákaznických center ve 24 českých městech a dalších 52 poboček u smluvních partnerů. Stovky tisíc zákazníků využívají i internetové a mobilní aplikace ČEZ ONLINE.
ČEZ Prodej za loňský rok vyřešil celkem 3 538 414 zákaznických požadavků. Neoblíbenější formou kontaktu zůstávají telefony. Operátoři call center ČEZ Prodej, která se nacházejí v Plzni, Kolíně a Třebíči, během loňského roku vyřídili celkem 1 379 557 hovorů. ČEZ Prodej za loňský rok vyřešil 761 338 emailových požadavků a 162 205 dopisů. Osobně se na 26 Zákaznických center ČEZ dostavilo 647 513 lidí. Dalších 305 614 zákazníků dorazilo na 52 poboček našich smluvních partnerů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva