Zákazníci si fotovoltaiky pořizují, aby snížili náklady na energie a posílili svou energetickou soběstačnost. Zvýšení počtu instalovaných fotovoltaických elektráren umožnilo také zefektivnění nabídkového a instalačního procesu od ČEZ Prodej. Většinu fotovoltaik si zákazníci objednávají společně s bateriovými systémy. Těch loni ČEZ Prodej nainstaloval 3 477 kusů, tedy rovněž téměř čtyřnásobek.
„Během současné energetické krize je naším úkolem umožnit co největšímu počtu zákazníků pořídit si vlastní fotovoltaiku. Každá megawatthodina, kterou si zákazník pro sebe vyrobí, mu pomůže šetřit finance a také posílí naši energetickou nezávislost. Jsme velmi rád, že se nám to daří. Za poslední dva roky jsme počet instalací dokonce zešestinásobili. Abychom takový nápor zvládli, digitalizujeme a zefektivňujeme v co největší míře naše služby. V tom budeme pokračovat i letos,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva