Velký podíl na tom měla letošní premiéra autokina, které odpovídalo přísným hygienickým nárokům, a současně k Temelínu přilákalo téměř deset tisíc lidí. Velký zájem evidují i v Dukovanech, ale i dalších Infocentrech Skupiny ČEZ, kam během prázdnin dorazilo přes 110 tisíc lidí.
Pokles v návštěvnosti zaznamenali v Temelíně během prvních šesti měsíců. Kvůli koronaviru bylo Infocentrum od začátku března do konce května úplně zavřeno. Červnová návštěvnost na úrovni 1 602 lidí pak naznačila, že zájem o energetiku mezi lidmi stále je. A to i přesto, že v Infocentru platila přísná hygienická opatření. „Exkurze probíhaly při dodržení přísných hygienických opatření, tedy roušky, důsledná hygiena a dvoumetrové rozstupy. Z naší strany to pak byla pravidelná dezinfekce vystavených exponátů anebo klik,“ uvedla Kateřina Bartůšková, vedoucí Infocentrem Skupiny ČEZ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva