ČEZ: Vyjádření k Bohemia Energy

13.10.2021 13:52 | Tisková zpráva

Chceme všechny odběratele na našem distribučním území ujistit, že se o ně v případě problémů jejich dosavadního dodavatele postaráme. ČEZ je na svou roli dodavatele poslední instance připraven. Už jsme tento úkol v minulosti plnili mnohokrát a vždy jsme tuto situaci zvládli a zákazníci s námi byli spokojeni.

ČEZ: Vyjádření k Bohemia Energy
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

ČEZ je stabilní společnost a zákazníci se nemusejí obávat, že se ocitnou bez dodávek elektřiny. Všechny s námi uzavřené smlouvy platí a dodávky elektřiny, plynu i tepla od nás pokračují bez přerušení – domácnostem, živnostníkům, firmám a městům. Situace, že bychom přestali dodávat elektřinu, nenastane.

Podnikáme nyní všechny kroky k tomu, abychom se postarali o klienty konkurence, která má problémy. Institut dodavatele poslední instance zajišťuje, že začneme dodávat elektřinu postiženým zákazníkům. I proto už nyní navyšujeme kapacity na našich call centrech a v našem zázemí tak, abychom byli schopni co nejlépe a nejdříve zvládnout všechny úkony, které s náhlým přechodem zákazníků z krachujících společností k nám souvisí. Nebude to jednoduché, ale děláme vše, abychom to zvládli.

Prosíme proto nyní všechny zákazníky, kteří se ocitli v nouzi, zůstaňte v klidu. Spojíme se s Vámi sami. Rozumíme, že to není jednoduché, ale nemusíte se bát, že byste byli od dodávek elektřiny odstřiženi. Naši lidé, naše call centra i naše pobočky pracují na maximum. Nemusíte nám volat ani chodit na naše pobočky. Všem zákazníkům, domácnostem, firmám i institucím bez rozdílu zajišťujeme dodávku elektřiny. Bude-li to nutné, budeme vás kontaktovat sami.

Co je tzv. DPI, tedy dodavatel poslední instance?

Dodavatelé poslední instance (DPI) jsou v Česku na trhu s elektřinou tři - ČEZ Prodej, a.s., E.ON Energie, a.s., a Pražská energetika, a.s. Úkolem dodavatelů poslední instance je chránit zákazníky, aby se nikdy neocitli bez dodávek elektřiny. V případě, že některý z obchodníků s elektřinou ukončí činnost, přebírá dodavatel poslední instance automaticky jeho zákazníky, který dodává za ceny dle metodiky dle cenového rozhodnutí Energetického regulačního úřadu.  Více na stránkách ERÚ.

Se všemi zákazníky DPI se postupně spojíme sami. Naše call centrum pracuje na maximální výkon. Máme zákonnou povinnost se s každým DPI zákazníkem spojit do pěti dnů. Není nutné, aby nás sami aktivně kontaktovali. Prosím teď naopak o to, aby naše call centra a pobočky nezahlcovali. Všechny ubezpečujeme, že o ně bude postaráno.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní ČR: Čerti s Mikulášem přijdou za dětmi do Výpustku, Koněprus i Mladče

22:08 Správa jeskyní ČR: Čerti s Mikulášem přijdou za dětmi do Výpustku, Koněprus i Mladče

V peklo s čerty i Mikulášem se na přelomu listopadu a prosince změní tři zpřístupněné jeskyně –Výpus…