„Dosavadní spolupráce se ukázala jako přínosná pro všechny tři strany. Českou poštu, ČEZ Prodej a hlavně pro zákazníky. Těch na specializované přepážky přišly vyřídit své záležitosti spojené s energiemi desetitisíce klientů. Spolupráce šlape a jsem rád, že můžeme na poštách otevřít další přepážky ČEZ,“ pochvaluje si strategické partnerství generální ředitel České pošty Roman Knap.
„Dosavadní zkušenosti z provozu plně potvrdily užitečnost a přínos obsluhy našich zákazníků na poštovních pobočkách, počet uspokojených požadavků se tu od loňského léta více než ztrojnásobil. I když klademe důraz na online řešení požadavků, a neustále proto zkvalitňujeme digitální služby, považujeme za důležité i udržování osobního kontaktu s lidmi. Právě pobočky České pošty jsou ideálním místem, kde si zákazníci mohou vyřešit své požadavky spojené s elektřinou nebo plynem,“ vysvětluje generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.
Na vybraných poštách si v kontaktních místech ČEZ Prodej mohou zákazníci vyřídit vše okolo energií či získat kontakty na odborníky, kteří jim poradí například s instalací střešní fotovoltaické elektrárny na rodinné domy. Též se mohou poradit o instalaci domácích tepelných čerpadel nebo plynových a elektrokotlů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva