Jejím středobodem byla vzdělávací prezentace s názvem Osobní finance určená pro žáky, studenty a učitele, jejímiž autory jsou manželé Luboš a Zlata Komárkovi z ČNB. Kampaň zrealizovala agentura Symbio.
„Děkujeme agentuře Symbio za skvělou spolupráci při realizaci kampaně na podporu našich aktivit na poli finanční a ekonomické gramotnosti. Speciální webová stránka umístěná na portálu Seznam.cz představila výukové podklady ČNB účinnou a interaktivní formou učitelům, jejich žákům a studentům. Těší nás, že svým zpracováním a informacemi, které tato stránka nabízí, oslovila nejen je, ale dokonce i širokou veřejnost,“ uvedla ředitelka odboru komunikace ČNB Markéta Fišerová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva