ČNB oceněna za kampaň na podporu finanční a ekonomické gramotnosti

07.09.2021 19:05 | Tisková zpráva

ČNB získala první místo v oborové soutěži Zlatý středník v kategorii „Veřejný sektor a politická komunikace“ za komunikační kampaň na podporu finanční a ekonomické gramotnosti.

ČNB oceněna za kampaň na podporu finanční a ekonomické gramotnosti
Foto: Česká národní banka
Popisek: Česká národní banka, logo.

Jejím středobodem byla vzdělávací prezentace s názvem Osobní finance určená pro žáky, studenty a učitele, jejímiž autory jsou manželé Luboš a Zlata Komárkovi z ČNB. Kampaň zrealizovala agentura Symbio.

„Děkujeme agentuře Symbio za skvělou spolupráci při realizaci kampaně na podporu našich aktivit na poli finanční a ekonomické gramotnosti. Speciální webová stránka umístěná na portálu Seznam.cz představila výukové podklady ČNB účinnou a interaktivní formou učitelům, jejich žákům a studentům. Těší nás, že svým zpracováním a informacemi, které tato stránka nabízí, oslovila nejen je, ale dokonce i širokou veřejnost,“ uvedla ředitelka odboru komunikace ČNB Markéta Fišerová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Martin Baxa byl položen dotaz

Hospodaření ČT

Prosadili jste zvýšení poplatků pro ČT a ČR. Jak ale vysvětlíte, že budeme platit víc, ale systém kontroly hospodaření jste ponechali tak jak je - tedy neprůhledný? Proč, když jde o veřejnou službu, z veřejných peněz, nemá veřejnost možnost nahlédnout do toho, jak se s jejich penězi nakládá? To vám ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Světová výstava Expo 2025 na poštovních známkách

22:08 Česká pošta: Světová výstava Expo 2025 na poštovních známkách

Česká pošta ve středu uvedla do prodeje poštovní známky, které připomínají Expo Ósaka 2025.