Tyto reakce Úřad postupně zpřístupňuje na webových stránkách úřadu zde. Připomínky budou vypořádány do 9. listopadu 2021. Pouze jednotky stanovisek ze všech obdržených byly negativní. Vyjádřily se např. i spotřebitelské asociace. Za všechny připomínky a podněty Český telekomunikační úřad děkuje.
V rámci veřejné konzultace obdržel Úřad téměř 160 vyjádření. Kromě třech mobilních síťových operátorů se vyjádřily i čtyři asociace sdružující virtuální operátory působící v ČR a mezinárodní organizace MVNO Europe. Názory k výsledkům analýzy za spotřebitele prezentovaly tři spotřebitelské organizace – Sdružení českých spotřebitelů, z.ú., Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. a dTest, o.p.s. Svoje vyjádření zaslalo Úřadu také 148 ostatních operátorů, pro které má možnost poskytovat mobilní služby zásadní dopad do portfolia jimi nabízených služeb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva