Od svého počátku byl založen především na osobních přednáškách našich lektorů seniorům – v rámci tzv. „univerzit třetího věku“, seniorských klubů, spolků, domovů atd. V době pandemie bylo třeba hledat i jiné kanály, jak cílovou skupinu oslovit, a vznikla tak edukativní videa. Ta jsou nyní „v novém hávu“, profesionálnější a zaměřená vždy na jeden konkrétní problém. První nové video je na téma reklamace poškozené poštovní zásilky.
„Jsme moc rádi, že Telekomunikační akademii pandemie „nepoložila“, naopak se podařilo díky novým formátům více se přiblížit širší veřejnosti. Například nové video o reklamaci poštovních služeb už opravdu není výhradně pro seniory; myslím, že např. o krátkých lhůtách k reklamaci veřejnost netuší. Samozřejmě však původní formát osobních přednášek pro dříve narozené zůstává zachován a doufáme, že v tomto školním roce už budeme moci fungovat bez větších omezení,“ uvádí Pavla Zichová ze sekce pro ochranu spotřebitele ČTÚ, ředitelka projektu Telekomunikační akademie

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva