Od svého počátku byl založen především na osobních přednáškách našich lektorů seniorům – v rámci tzv. „univerzit třetího věku“, seniorských klubů, spolků, domovů atd. V době pandemie bylo třeba hledat i jiné kanály, jak cílovou skupinu oslovit, a vznikla tak edukativní videa. Ta jsou nyní „v novém hávu“, profesionálnější a zaměřená vždy na jeden konkrétní problém. První nové video je na téma reklamace poškozené poštovní zásilky.
„Jsme moc rádi, že Telekomunikační akademii pandemie „nepoložila“, naopak se podařilo díky novým formátům více se přiblížit širší veřejnosti. Například nové video o reklamaci poštovních služeb už opravdu není výhradně pro seniory; myslím, že např. o krátkých lhůtách k reklamaci veřejnost netuší. Samozřejmě však původní formát osobních přednášek pro dříve narozené zůstává zachován a doufáme, že v tomto školním roce už budeme moci fungovat bez větších omezení,“ uvádí Pavla Zichová ze sekce pro ochranu spotřebitele ČTÚ, ředitelka projektu Telekomunikační akademie
Nové edukativní video na téma poštovních služeb najdete na Youtube kanálu Telekomunikační akademie.
V případě zájmu o přednášku kontaktujte akademie@ctu.cz
O Telekomunikační akademii
Telekomunikační akademie Českého telekomunikačního úřadu funguje od roku 2017. Za tu dobu jsme uspořádali více než stovku přednášek. Spolupracujeme s domy s pečovatelskou službou, s kluby a domovy seniorů, s komunitními centry. Přednášíme i v rámci univerzit třetího věku, např. při Univerzitě Karlově, při Vysoké škole báňské v Ostravě či na Kroměřížsku. Více na webových a facebookových stránkách Akademie: Telekomunikační Akademie ČTÚ; Telekomunikační akademie | Facebook.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva