Nový web přináší také vyšší bezpečnost, úplně nové či vylepšené funkce a přehlednější strukturu. Ta má v informacemi nabitých stránkách centrální banky zajistit snadnější orientaci.
„Cílem redesignu webu bylo vytvořit moderní a přehlednou prezentaci centrální banky s důrazem na bezpečnost. Webové stránky jsou hlavním externím komunikačním nástrojem ČNB a naším zájmem bylo, abychom jejich prostřednictvím mohli veřejnosti i médiím podávat informace ještě efektivnějším a atraktivnějším způsobem než dosud,“ uvedla ředitelka odboru komunikace a mluvčí ČNB Markéta Fišerová.
Nový web je založen na podpoře tzv. responzivního designu, který přizpůsobí jeho podobu a funkční prvky tomu, zda uživatel sleduje web na počítači, tabletu nebo telefonu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva