Pokud by tedy ze strany One Energy & One Mobile, a.s., u České pošty, s.p., vznikl požadavek na zařazení platby do SIPO v měsíci dubnu či následujícím období, Česká pošta nebude tento požadavek realizovat. Případné dubnové i následné platby SIPO vůči One Energy & One Mobile, a.s., budou zastaveny, a to aniž by si klient musel o to žádat.
Česká pošta doporučuje klientům, kteří využívali k platbě elektřiny a plynu odebíraných od společnosti One Energy & One Mobile, a.s., službu SIPO, aby kontaktovali uvedenou společnost, resp. nového dodavatele těchto služeb, za účelem vypořádání plateb za tyto služby a nastavení plateb pro další období.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva